Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2007 23:36 - MOJESH LI???
Автор: leelee Категория: Други   
Прочетен: 973 Коментари: 0 Гласове:
0



Shte me vijdash v synishtata si, shte protqgash ryce, za da me dokosnesh, no az shte izchezvam...
Shte byda ednovremenno nai-krasiviq ti syn, nai-ujasniq ti koshmar. Taka kakto ti beshe nai-krasivoto i bolezneno neshto v moq jivot...!!!
Syberi usmivkite si v kutiq, za da znaesh kyde e shtastieto ti!
Mojesh li da pochuvstvash?
Mojesh li da chuesh kak kreshtq za pomosht, kogato naokolo zvuchi samo tishinata?
Mojesh li da slezesh v ada zaradi men, mojesh li da usetish ogynq po rycete mi, bolkata v tqloto, ujasa v ochite mi?
Mojesh li da prodyljish da vqrvash v men, kogato az veche ot davana sym sprqla?
Mojesh li da mi podadesh ryka i da hvanesh moqta?
Mojesh li da izpiesh sylzite mi s celuvka, mojesh li da me pregyrnesh silno i da ne me pusnesh?
Mojesh li da poglednesh v ochite mi i da vidish men?
Mojesh li, kogato ti kaja "Boli me", da doidesh i prosto...da badesh do men?
Mojesh li da me obichash, kogato gubq krasotata si, gubq sebe si?
Mojesh li vinagi da mi kazvash istinata, dori kogato ne iskam da q chuq?
Mojesh li da me nakarash da povqrvam v teb, kogato ne moga da povqrvam v sebe si?
Mojesh li da me nakarash da se obicham, kogato vseki den se ucha da se mrazq?
Mojesh li da chuesh glasa na dushata mi, kogato az samata sym sprqla da go chuvam?
Mojesh li da bydesh istinski v edin falshiv svqt?
Mojesh li da me obichash v edin jivot izpalnen s omraza?
Mojesh li da mi pokajesh shtastie, tuk i sega?
Mojesh li da ponesesh lubovta mi i jelanieto mi da ti dam vsichko, bez da se uplashish, bez da izbqgash?
Mojesh li da kajesh . . . MOGA!???



Тагове:   MOJESH,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: leelee
Категория: Други
Прочетен: 98505
Постинги: 17
Коментари: 39
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031