Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2007 17:47 - С главата или със сърцето...
Автор: leelee Категория: Други   
Прочетен: 1275 Коментари: 0 Гласове:
0



Напоследък постоянно обмислям въпросът, който вълнува всичките ми приятелки.Те имат гаджета или харесват някого-нормалните тинейджърски проблеми,и вечният им въпрос е какво да сторят-да преследват собственото си щастие тоест да слушат сърцето си или да мислят най-напред за другите хора. Когато ми поискат съвета аз съм безкомпромисна-най-важнхото е да мислиш за своето щастие и да следваш сърцето си.Но тук идва проблема ми,не мога да последвам собствения си съвет,просто ме е ужасно старх от отговора и от резултата.Как тогава очаквам те да се вслушат в съвета ми...
Наистина признавам че е мого трудно да се постигне в днешно време, особено ако си от по нерешителните момичета като мен. А толкова ми се иска да е по лесно и да бъде като отлепянето на лепенка от рана-да го направя бързо и да се приключи. И все пак аз ще продължавам да вярвам че човек трябва да слуша сърцето си,дори и ако пропилея още десетки взможности от страх, вярвам че ще го направя!

PS: Бъдете смели, защтото няма нищо по сладко от това да знаеш че си рискувал и си спечелил! Не постъпвайте като мени давайте, не се колебайте, ще знаете че държите живота си във вашите ръце!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: leelee
Категория: Други
Прочетен: 98974
Постинги: 17
Коментари: 39
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930